Лесни начини за по-добър живот


Лесни начини за по-добър живот

Искаш ли да живееш и да се чувстваш по-добре? Искаш ли да скачаш от леглото с лекота и да намираш достатъчно време за самата теб?

 

Големите промени са трудни и изискват време, но има много малки стъпки, които можеш да направиш още сега. За да постигнеш успех, не е важно дали правиш огромни стъпки веднъж или два пъти годишно, а дали полагаш малки усилия, но редовно.

 

В тази статия ще откриеш лесно приложими начини да промениш живота си, които можеш да започнеш да прилагаш още днес. В края на статията ще откриеш покана за чисто нов и напълно безплатен мастърклас, който може да катализира усилията ти и да те подпомогне в постигането на бързи и трайни резултати.

 

По-добър живот днес


Лесно е само да стоиш отстрани и да наблюдаваш как животът тече покрай теб, нали? Милиони хора по света го правят всеки ден. Но има и други, които избират да не се отказват и да направят това, което зависи от тях точно в този момент.

 

Кои са нещата, които зависят от теб точно сега и в този момент? Помисли за това какво можеш да направиш днес, което да ти помогне да вървиш в посоката, която желаеш.

 

Независимо дали става дума да се храниш здравословно, да свалиш няколко килограма и стегнеш тялото си, да се грижиш за вътрешния си мир, да получиш повишение в работата, да родиш дете, да си лягаш навреме, да станеш по-общителна и да се виждаш с повече хора… Независимо от целта, която си поставила, тя изисква работа, търпение и вяра в успеха.

 

Големите цели не се постигат само от най-надарените в определена област хора, а от  тези, които не се отказват и работят ежедневно, за да постигнат това, което искат.

 

Замисли се кои неща в живота ти дотук са били най-успешни – тези, на които си отделила няколко часа наведнъж и след това си изоставила, или тези, върху които си работила по-малко, но всеки ден?

 

Много е вероятно вторите да са били неща, които обичаш да правиш и които би правила и без пари или с други думи – интереси, свързани с твоето хоби.

 

Да видим как можеш да използваш същите стратегии, но в посока, която носи ползи за здравето, живота и бизнеса ти.

 

Стратегии за по-добър живот


1.      Запиши нещата, които искаш да промениш

 

Тук можеш да включиш външния си вид, работата, качеството на съня, поддържането на физическа активност, подобряване на взаимоотношенията, създаване на семейство и други.

 

Успешните хора в бизнеса постигат целите си, защото обикновено ги планират правилно и им отделят време и внимание. Можеш да използваш същите бизнес стратегиите за планиране и в личния си живот.

 

Разбий всяка голяма цел на по-малки стъпки или на по-краткосрочни цели. Така ще имаш много малки неща, които можеш да отмяташ ежедневно, и да си сигурна, че вървиш в правилната посока.

 

Например, ако искаш да отслабнеш с 10 килограма и това е главната ти цел, малките подцели биха могли да включват тренировка няколко пъти седмично, здравословно хранене, редовни ТЕС практики за намаляване на стреса и желанието за вредни храни и други.

 

Когато изпълниш конкретната стъпка, отметни я веднага в календара или плана си. Това ще ти даде усещане за контрол и ще те накара да се почувстваш по-добре още на мига. 

 

Мотивацията, с която подхождаш, е изключително важна за цялостния ти успех. Това ни води и към втората стратегия.

 

2.      Поддържай вдъхновението живо

 

Много е трудно да работиш по нещо, което те кара да се чувстваш зле или не ти носи радост. Вдъхновението е онази сила, която ни кара да скачаме сутрин от леглото, защото нямаме търпение да свършим нещата, които ни предстоят през деня.

 

Създаването на по-добри навици на живот винаги започват с вдъхновение от вълнуващата промяна, която ни очаква.

 

Всяка диета започва с период на вдъхновение и желание за бързи резултати.

 

Всеки нов проект, независимо дали е личен или професионален, стартира с вдъхновение.

 

За съжаление, за повечето хора фазата на вдъхновението не продължава дълго. Те се отказват и губят мотивация още при първите трудности или липса на резултати.

 

Не бъди като тях, не се отказвай още преди да си започнала.

 

Затова погледни на целите, които си записала с критично око. Колко вдъхновяващи са те за теб от 0 до 10? Или с други думи, какви са ползите за теб от постигането на тези цели?

 

И ако, отговорът ти клони към 0, запитай се какво можеш да направиш, за да промениш това.

 

Повечето жени, които искат да изглеждат по-добре, твърдят, че го правят заради себе си. Но от опит знам, че това рядко е така. Те го правят, за да се харесат на околните, да влязат в нова дреха или да се впишат в стандарти, които обществото налага. Необходимостта да бъдем приети от другите е много силна движеща сила за всеки от нас, дори и да не си даваме сметка за това.

 

За съжаление нито една от горните причини няма да издържи проверката на времето (и глада), защото рано или късно си казваме „майната му, или ще ме приемат каквато съм, или нямат работа в живота ми“ и посягаме към храните, които сме избягвали досега.

 

Това не е особено вдъхновяваща перспектива, нали?

 

Но ако вместо това идентифицираш правилно ползите за себе си от това да свалиш няколко килограма, дългосрочното вдъхновение ти е в кърпа вързано. Ако искаш да отслабнеш, за да спиш по-добре, да бъдеш по-енергична, да се радваш на живота си, без да се страхуваш, че ще се разболееш, всичко това ще ти помогне да започваш всеки ден с вдъхновение и да правиш това, което е необходимо, за да постигнеш целта си.

 

Когато аз започнах да тренирам редовно, го направих защото исках да изглеждам по-добре. Но много скоро открих, че енергията и радостта, които ми носят 15-20 минутните Ти-Тап тренировки, ме карат да се чувствам много по-добре, отколкото възможността да вляза в нови дънки. Последното беше допълнителен бонус.

 

Когато вдъхновението започне да изчезва, можеш да използваш ТЕС (техники за емоционална свобода), за да го възродиш отново.

 

Тази ТЕС медитация ще ти помогне да намериш мотивация за спорт, даже и да не ти се мърда от дивана много-много.

 

">

 

И така, какво е твоето вдъхновение, за да постигнеш целта си?

 

3.      Свържи се с хора, които имат същите цели

 

Когато сме затънали в собствените си проблеми и трудности, често имаме усещането, че сме сами. Това е особено осезаемо през последните две години. Изолацията, ограничаването на пътуването и срещите с много хора, ни карат да се чувстваме още по-зле и ни пречат да оценим обективно ситуацията, в която се намираме.

 

Когато се свържем с хора, които имат същите цели като нашите, бързо разбираме, че те изпитват същите трудности. Общността е много силен инструмент за разрешаване на много проблеми. Редица изследвания показват, че целите се постигат много по-лесно, бързо и успешно, ако са споделени с други хора.

 

Ако се чувстваш самотна в усилията си към по-добър живот, заповядай в групата ми във Фейсбук 21 дни до щастието. Там ще откриеш нови приятели, ресурси и подкрепа лично от мен и от моя екип.

 

Споделянето на проблеми и намирането на решения никога не е било по-лесно, отколкото в настоящия момент, възползвай се.

 

4.      Потърси помощ

 

Едни от най-често срещаните трудности за активните жени, които искат да водят балансиран и пълноценен живот са прекалено фокусиране в една сфера (например деца или кариера) за сметка на останалите (личен живот, физическа активност, добър сън), липсата на ефективни стратегии и най-вече липсата на време за тях самите.

 

И това не е неочаквано. Всяка една от нас носи по няколко дини под една мишница и се опитва да бъде добра съпруга, приятелка, майка, партньорка, служител, шеф или колега. В днешно време не е достатъчно да си просто добър, необходимо е да си много добър… или поне с това впечатление оставаме, ако се водим по постовете в социалните мрежи.

 

Всичко това води до още по-голямо напрежение и неудовлетворение от тялото, кариерата или живота като цяло за много жени.

 

Ако и ти чувстваш, че не смогваш в надпреварата с времето, уменията и стреса, имам решение за теб.

 

Запиши се за моя предстоящ мастърклас „Три лесни стъпки за добро самочувствие и душевно спокойствие“

 

В него ще откриеш:

·       Кои са основите на вътрешния баланс и добро самочувствие, които всяка жена трябва да знае и да прилага ежедневно, независимо с какво се занимава.

·       Какво означава да се грижиш пълноценно за себе си без да отделяш часове за фитнес залата и стоене в кухнята.

·       Как да определиш от какво точно се нуждаеш в момента и да започнеш да го прилагаш веднага в живота си.

·       Кои са най-ефективните начини да откриеш душевно спокойствие и да повишиш самочувствието си, които са приложими за всяка заета жена с малко или никакво свободно време.

 

В този чисто нов мастърклас съм включила есенцията на всичко, което съм научила, изпитала и успешно приложила на практика за себе си и моите клиенти, за със самочувствие и душевно спокойствие.

 

Ако си готова да вземеш живота, здравето и самочувствието си в ръце и най-накрая да се превърнеш в жената, която мечтаеш да бъдеш, аз нямам търпение да ти помогна да го постигнеш с лекота.

 

Избери времето, което е най-подходящо за теб и се запиши още днес, мастъркласът е безплатен, но местата са ограничени.

 

Запиши се в „Три лесни стъпки за добро самочувствие и душевно спокойствие“ сега.

 

Ще се видим там!

Гергана

 
 
 
 
Здравей,
Аз съм Гергана Радович
Холистичен терапевт, преподавател по ТЕС и мастер Ти-Тап треньор

Основател на Enepsy.bg и дългогодишен експерт по енергийна психология, ТЕС и управление на съня. Успешно помагам на хора, които страдат от безсъние, стрес и напрежение, да открият спокойствието и баланса в живота си.