Статии


Как да бъда по-търпелива с ТЕС
Как да бъда по-търпелива с ТЕС

Считаш ли себе си за нетърпелив човек? А знаеш ли, че това ти пречи да постигаш нещата, които истински желаеш? 

 

Научи как можеш да промениш това!

Дишай нормално
Дишай нормално
Когато сме напрегнати, уплашени или под стрес, дишаме плитко и непълноценно, а правилното дишане е в основата на здравето. Един от най-лесните начини да подобрите дишането си е чрез ТЕС. 


Вижте повече. 

Четиво за супер-жените (и супер-мъжете)
Четиво за супер-жените (и супер-мъжете)
Добре дошли в отбора на супер-хората. Само че не се наричате така, нали? По-скоро се наричате стресирани, неудовлетворени, бързащи, нещастни, непълноценни… Никога нищо не е достатъчно за супер-хората, те гонят съвършенството.

Вижте повече.
5 грешки, които хората допускат при използването на ТЕС
5 грешки, които хората допускат при използването на ТЕС

Хора, които прилагат ТЕС отскоро, често се оплакват, че той не води до очакваните от тях резултати. Ако и ти си сред тях, в тази статия ще откриеш кои са петте най-често допускани грешки при ТЕС и как да се справиш с тях.

 

Научи повече.

Д-р Брус Липтън: Гените са контролирани от средата
Д-р Брус Липтън: Гените са контролирани от средата
Сравнително скоро д-р Брус Липтън прави едно от най-значимите научни открития на нашето време, а именно, че, че гените се контролират от средата.

Виж повече по темата.
Основни точки на потупване при ТЕС
Основни точки на потупване при ТЕС

Искаш ли да разполагаш с ефективен инструмент, който да можеш да ползваш във всяка ситуация, в която се чувстваш тревожна, уплашена или разсеяна? Открий повече за ползите от техниките за емоционална свобода или ТЕС.

Виж повече.